W związku z ogłoszeniem konkursu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest realizowanego przez NFOŚiGW i WFOŚiGW w Olsztynie jest szansa na pozyskanie środków dla mieszkańców gminy Gołdap na dofinansowanie zadań z zakresu demontażu, transportu i unieszkodliwienia azbestu i wyrobów zawierających azbest z budynków położonych na terenie miasta i Gminy Gołdap
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW – DO 17 CZERWCA 2021!!!
Zainteresowane osoby muszą wypełnić wniosek dostępny w załączniku.
Realizacja przedsięwzięcia uzależniona jest od przyznania środków przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 75%.
Pozostałe załączniki do wniosku będzie trzeba uzupełnić w momencie przyznania środków.
O dofinansowanie mogą ubiegać się m.in.:
- osoby fizyczne
- stowarzyszenia
- spółdzielnie mieszkaniowe
- wspólnoty mieszkaniowe
- rodzinne ogrody działkowe
- kościoły i związki wyznaniowe
- spółki prawna cywilnego i handlowego
Mieszkańcy, którzy złożyli wnioski w 2019 r. nie muszą składać nowych wniosków.
Uwaga!
Dofinansowaniem nie będą objęte działania związane z m.in.:
- zakupem i montażem nowych pokryć dachowych
- demontażem lub wymianą elementów konstrukcyjnych dachu lub ściany
- demontażem elementów izolacyjnych dachów lub ścian
Dodatkowe informacje dostępnie w Wydziale Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości, pok. nr 25, tel. 87 615 60 23