Aktualności

Wtorek, 8 czerwca 2021

Usuwanie azbestu na terenie Gminy Gołdap

W związku z ogłoszeniem konkursu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest realizowanego  przez NFOŚiGW i WFOŚiGW w Olsztynie jest szansa na pozyskanie środków dla mieszkańców gminy Gołdap na dofinansowanie zadań z zakresu demontażu, transportu i unieszkodliwienia azbestu i wyrobów zawierających azbest z budynków położonych na terenie miasta i Gminy Gołdap  

TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW – DO 17 CZERWCA 2021!!!

Zainteresowane osoby muszą wypełnić wniosek dostępny w załączniku.

Realizacja przedsięwzięcia uzależniona jest od przyznania środków przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 75%.

Pozostałe załączniki do wniosku będzie trzeba uzupełnić w momencie przyznania środków.

O dofinansowanie mogą ubiegać się m.in.:

-  osoby fizyczne

-  stowarzyszenia

-  spółdzielnie mieszkaniowe

-  wspólnoty mieszkaniowe

-  rodzinne ogrody działkowe

-  kościoły i związki wyznaniowe

-  spółki prawna cywilnego i handlowego

Mieszkańcy, którzy złożyli wnioski w 2019 r. nie muszą składać nowych wniosków.

 

Uwaga!

Dofinansowaniem nie będą objęte działania związane z m.in.:

-  zakupem i montażem nowych pokryć dachowych

-  demontażem lub wymianą elementów konstrukcyjnych dachu lub ściany

-  demontażem elementów izolacyjnych dachów lub ścian

 

Dodatkowe informacje dostępnie w Wydziale Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości, pok. nr 25, tel. 87 615 60 23