Dodatkowy nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina-„Granty PPGR”- Wsparcie dzieci wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”

Burmistrz Gołdapi ogłasza dodatkowy nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina-„Granty PPGR”- Wsparcie dzieci wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego  Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU.

W związku z pojawieniem się możliwości przeprowadzenia naboru uzupełniającego do programu „Granty PPGR”, Burmistrz Gołdapi zaprasza uprawnione rodziny – rodziców uczniów i uczniów pełnoletnich (dot. szkół średnich i zawodowych) zamieszkałych na terenie Gminy Gołdap, którzy dotychczas nie skorzystali z programu, do złożenia oświadczenia.

Ze względu na ograniczoną ilość sprzętu i krótki czas do rozliczenia projektu, przyjmowane będą tylko kompletne dokumenty, a o otrzymaniu sprzętu decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń.

                W ramach naboru dodatkowego rozdany zostanie sprzęt komputerowy w ilości 10 szt.(6 laptopów, 1 komputer stacjonarny i  3 tablety), dla uczniów, którzy łącznie spełniają następujące warunki udziału w programie:

  • Dziecko/uczeń pełnoletni zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej.
  • Dziecko/uczeń pełnoletni jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
  • Dziecko/uczeń pełnoletni nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia w latach 2020-2022, sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
  • Uczniowie szkół podstawowych (od momentu realizacji obowiązkowego przygotowania do podjęcia w kolejnym roku nauki w klasie 1 tzw. „zerówka szkolna”) oraz uczniowie szkół średnich.

Uczniowie szkół dla dorosłych i studenci nie są uprawnieni do otrzymania wsparcia.

Aby przystąpić do konkursu należy złożyć następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna lub oświadczenie ucznia pełnoletniego do którego należy dołączyć:
  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych
  • Dokumenty ( np. świadectwo pracy, umowa o pracę, różnego rodzaju zaświadczenia z PGR, legitymacja ubezpieczeniowa lub stary dowód osobisty z pieczątką zatrudnienia w PGR)
  • Akt urodzenia dziecka/ucznia pełnoletniego oraz inne dokumenty potwierdzające pokrewieństwo w linii prostej z osobą wskazaną jako był pracownik PGR.
  • Zaświadczenie ze szkoły lub inne dokumenty z których będzie wynikać adres zamieszkania ucznia (tylko wtedy jeśli dziecko jest zameldowane poza Gminą Gołdap).

Wymagany komplet dokumentów należy złożyć od dnia 22.02.2023 r. do wyczerpania limitu sprzętu w godzinach pracy Urzędu Miejskiego: 8:00 - 16:00 (poniedziałek) oraz 7:15- 15:15 (wtorek - piątek) w pokoju nr 26.

UWAGA!!!
Złożenie oświadczenia nie jest gwarancją zakwalifikowania się do projektu.

Przewiduje się tworzenie listy rezerwowej.