Przekazywanie sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”

Informujemy, że rozpoczynamy przekazywanie sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”. Łącznie na obszarze Gminy Gołdap pozytywnie zakwalifikowanych zostało 1043 uczniów szkół różnych typów, uprawnionych do otrzymania sprzętu komputerowego.

Odbiór laptopów i tabletów następować będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 w sali numer 2 (parter w Urzędzie Miejskim w Gołdapi) zgodnie z kolejnością zgłoszeń (numerami wniosków) i wyznaczonymi poniżej terminami:

Numery wniosków od 1 do 60 - 7.12.2022 (środa)

Numery wniosków od 61 do 120 - 8.12.2022 (czwartek)

Numery wniosków od 121 do 180 - 9.12.2022 (piątek)

Numery wniosków od 181 do 240 - 12.12.2022 (poniedziałek)

Numery wniosków od 241 do 300 - 13.12.2022 (wtorek)

O kolejnych terminach odbiorów poinformujemy na profilu Urzędu Miejskiego.

Dodatkowo mogą z Państwem kontaktować się pracownicy Urzędu Miejskiego, bądź szkół telefonicznie lub SMS-owo.

Jeśli ktoś nie pamięta swojego numeru wniosku, informacje o nim można uzyskać w szkole do której dziecko uczęszczało w momencie składania wniosku oraz pod numerami telefonów w Urzędzie Miejskim w Gołdapi: 604-147-133; 690-966-991; 87 615 60 51; 87 615 60 56.

Uwaga! Nie mamy jeszcze komputerów stacjonarnych.

Jednocześnie informujemy, iż Urząd Miejski w Gołdapi nie będzie świadczył pomocy technicznej w zakresie uruchomienia czy aktualizacji systemu. Odbierając sprzęt na własność przejmują Państwo odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie.

Komputery objęte są 24 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia usterki gwarancyjnej prosimy o dokonanie zgłoszenia do właściwego podmiotu zgodnie z danymi umieszczonymi w umowie. Zgłoszenia dokonują Państwo we własnym zakresie. Każdy komputer posiada numer seryjny (wpisany do umowy i protokołów przekazania). Prosimy o posługiwanie się ww. numerem podczas zgłaszania usterki.

Zgodnie z polityką monitorowania (w załączeniu) będziecie Państwo przez dwa kolejne lata corocznie zobligowani do złożenia oświadczenia, że sprzęt ten jest w Państwa posiadaniu (wzór w załączniku)

Przy odbiorze sprzętu nie jest wymagana obecność dziecka.

UWAGA! Uprawniony do odbioru sprzętu i podpisania umowy jest osoba składająca wniosek!