Aktualności

Piątek, 23 czerwca 2023

Ogłoszenie o naborze wniosków 2023 - azbest

Burmistrz Gołdapi informuje, że w dniu 22.06.2023 r. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Olsztynie ogłosił nabór na dofinansowanie na „Usuwanie wyrobów zawierających azbestu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” realizowanego przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW w Olsztynie.

Mieszkańcy mogą składać wnioski o dofinansowanie na demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Gołdap.

Warunkiem realizacji projektu jest pozyskanie przez gminę dofinansowania WFOŚiGW  w Olsztynie.

W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 85%.

Z uwagi na wyznaczony krótki termin składania wniosku przez gminę do WFOŚiGW 

 mieszkańcy mogą składać wnioski

do 26 czerwca 2023  roku  do godziny  10.00.

Nierealizowane wnioski złożone w poprzednich latach będą realizowane w ramach obecnego naboru.  NIE MA POTRZEBY PONOWNEGO ICH SKŁADANIA

O wsparcie mogą ubiegać się osoby fizyczne posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Gołdap, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą.

Formularz wniosku jest dostępny w Urzędzie Miejskim w Gołdapi  w Puncie Obsługi Mieszkańca oraz pokój nr 25 oraz  na stronie internetowej:  https://bip.goldap.pl/pl/1393/0/ochrona-srodowiska.html.

Wnioski złożone po upływie w/w terminu nie będą podlegały ocenie.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 87 615 60 23.
 

Wzór wniosku oraz niezbędne dokumenty znajdują się w załączniku.