Burmistrz Gołdapi informuje, że w dniu 22.06.2023 r. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Olsztynie ogłosił nabór na dofinansowanie na „Usuwanie wyrobów zawierających azbestu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” realizowanego przez NFOŚiGW oraz WFOŚiGW w Olsztynie.
Mieszkańcy mogą składać wnioski o dofinansowanie na demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Gołdap.
Warunkiem realizacji projektu jest pozyskanie przez gminę dofinansowania WFOŚiGW w Olsztynie.
W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 85%.
Z uwagi na wyznaczony krótki termin składania wniosku przez gminę do WFOŚiGW
mieszkańcy mogą składać wnioski
do 26 czerwca 2023 roku do godziny 10.00.
Nierealizowane wnioski złożone w poprzednich latach będą realizowane w ramach obecnego naboru. NIE MA POTRZEBY PONOWNEGO ICH SKŁADANIA
O wsparcie mogą ubiegać się osoby fizyczne posiadające tytuł prawny do nieruchomości na terenie Gminy Gołdap, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Formularz wniosku jest dostępny w Urzędzie Miejskim w Gołdapi w Puncie Obsługi Mieszkańca oraz pokój nr 25 oraz na stronie internetowej: https://bip.goldap.pl/pl/1393/0/ochrona-srodowiska.html.
Wnioski złożone po upływie w/w terminu nie będą podlegały ocenie.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 87 615 60 23.
Wzór wniosku oraz niezbędne dokumenty znajdują się w załączniku.